onsdag den 19. december 2007

Billedleg med Picasa, Flickr mm.

Nu har jeg leget med billeder på Picasa og Flickr, har flikket med fotos på flere af de øvrige billedredigeringssider, har sendt et tosset julebillede til 23tingnordjyllands julegalleri, har delt billeder med andre, har inviteret andre til at kigge med i mit album og meget andet billedhalløj. Der er ingen tvivl om, at disse hjæplemidler fint kan bruges fremover i blogs og til andet i dagligdagen. Man kan se mit julebillede her ved siden af, hvor jeg afsynger "Jul-jul-jul...". lyden må vente til jeg har lært at indsynge sange i en evt. senere opgave. I lørdags så jeg et "Drømmespil" på Betty Nansen Teatret i København: ren musik og magi for øjnene og de andre sanser! Se mere om det nederst på min blog. Og så er der vist bare det med: God jul!
Forresten: BLOG, BLOG, HURRA!! Jeg vandt en præmie hos overdommerne for min blog.

2 kommentarer:

Birthe Søbygge sagde ...

Hej Mogens!
Tillykke med præmien.Den er velfortjent. Din blog er rigtig flot, og det ser ud til, at du morer dig vældigt! jeg må se at "blogge" mig lidt.
Venlig hilsen her fra Nibe

Lise sagde ...

Tillykke Mogens med præmien. Det er vel nok en flot blog, især er farven så "lovende" for den kommende tid...
Og så mindes jeg jo dejlige planlægningsdage i Skørping...
Hilsen fra Frederikshavn.
lise