fredag den 11. januar 2008

Mine lyttelapper er helt rosa af: Last.fm, Postcast og Netradio...

Nøj, hvor har jeg lyttet og nydt det musikeldorado, jeg har været igennem i denne uges programpunkt!!
Last.fm har jeg fået konto og har her lavet en lille reggaeplayliste. Den kan prøves af længere nede på min blog! Så har jeg lyttet til at hav af Netradiostationer, været på Musicovery og Liveplasma, som også begge er ret sjove. Jeg har kigget ind i Podhead'et, har oprettet iTunes, har hentet masser af podcasts til denne og min Googlereader og fundet podcastgadgets til i-google. Der er meget at hente på DR, hvor jeg har lyttet til gamle programmer om Gasolin, set sjove videoer, har podcastet en ret spændende udsendelse: "Feminint forstærket", hvor en række unge, kvindelige musikere fortæller. (er også udgivet i bogform).

Til venstre i dette indlæg ses "Valravn's" kvindelige forsanger, som er fra Færøerne. De optræder live i Kulturstationen under "Endagstur til Middelalderen" d. 4.4.08 kl 18, hvor man kan se filmen "Arn-Tempelridderen", som bandet har lavet musik til, derpå er der Middelaldermiddag og så Valravnkoncert, som man også kan danse til.

1 kommentar:

Zaarina sagde ...

der findes ufattelig mange netradioer - man bliver næsten helt svimmel af alle dem man skal have prøvet. Jeg synes Musicovery var anderledes og rigtig sjov at lege med
Hilsen Pia