mandag den 28. januar 2008

Fjæsbogen ret sjov at nå i mål med!

Nu har jeg nået målet! og har klaret sidste opgave med Facebook. Den er egentlig temmelig sjov, og jeg tror også, der kunne være muligheder i den (ud over de overvågningsmuligheder for PET og CIA, som sammensværgelsesteoretikerne påstår). På Facebook har jeg fået venner, har oprettet en gruppe for "Rebild Bibliotekerne, som vi måske kan bruge til noget senere hen, og har tilknyttet mig resten af gruppen af Biblioteksansatte i Region Nord. Der er en del skrammel på siden, men også en del skørhed, f.eks. grupper som: "Røsnæspølsens befrielsesfront", "Foreningen mod rosiner i bagværk" (som jeg nok hælder mest mod), og dens modsætning: "Foreningen for rosiner i bagværk","Drop kniven - brug dejskraber", "Folk der elsker sovs" (med en ihærdig sovseelskerillustration).
Alt ialt har jeg grinet en del, haft tungen i højre mundvig indimellen, og nu altså nået alle 23 ting!
Men det er ikke slut med dem for mig. Der er meget at gå videre med, så det gør jeg!

Ingen kommentarer: